Bu konu ile ilgili açıklamada geldi. Reklamcılar Derneği ve reklamcılık Vakfı Genel Müdürü Ayşegül Molu konuya ilişkin Reuters'a bir açıklama yaptı.
“Bir haftaya yakın süredir devam eden “Reklam satış amaçlı bir ticari faaliyettir. Reklam toplumsal huzursuzluk karşısında bırakın işe yaramak, ters tepen bir silah haline gelir. Markalar toplumsal duyarlılıklara sırtını dönemez, rol çalamaz. Bu iletişimin evrensel doğrusu, ABC’sidir. Küresel markaların irrasyonel yatırım yapacaklarını, önemsedikleri bir pazar olan Türkiye’de varlıklarını tehlikeye atacak bir tutumda olacaklarını hiç sanmam. Medya, etkinlik gibi tüm faaliyetler bu nedenle şimdilik, yavaşlamakta.”
0 yorum:
Yorum Gönder