Levi's Türkiye piyasasındaki itibarinı kaybetmeye başlamıştı. Neyse ki yurt dışından ithal de olsa bir reklam ile Türkiye televizyonlarındalar. Bu reklam girişimi biraz geç oldu. 90'lı yılların vazgeçilmezi ve giderek artan ivmesi ile bağımlısı olduğumuz Levi's, son yıllardaki hükmünü yitirmeye başladı. Reklam ve tanıtım'ın ne kadar önemli olduğunu unutmuşlardı ki, Türkiye piyasasında yeniden canlanma kararı aldılar sanırım.
Levi's'ın sosyal ağ hesaplarına bile ulaşmak kolay değil. Günümüz teknolojisinde geri kaldıkları kesin. Bunu Türkiye pazarı için söylüyorum. Bu reklam ile kendilerini tüketiciye hatırlattılar, iyide yaptılar. Levi's kalitesine kendi kategorisinde ulaşan fazla firma yok. Levi's sadece kendini hatırlatmaya ihtiyacı vardı ve bu reklam ile de bunu iyi başardıklarına inanıyorum.
Levi's Reklamı,
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder