Avea'ya Üç Ödül Birden

8. Türkiye Çağrı Merkezi ödül törenlerinde on bir ayrı kategoride ödüller dağıtıldı. Bu kategorilerin en önemli kategorilerinde ise, Avea öne çıktı. Bu kategoriler; En İyi Çağrı Merkezi, En İyi Müşteri Deneyimi, Sosyal Medya'da En İyi Müşteri Yönetimi ödüllerini aldılar.

Ödülleri kazandıktan sonra Avea Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Orçun Onat'ın aldıkları ödüllerle ilgili olarak şunları söyledi: “Avea olarak Türkiye Çağrı Merkezi Ödüllerinde en değer verdiğimiz kategoriler olan “En İyi Çağrı Merkezi” ve “Sosyal Medyada En İyi Müşteri Yönetimi” dallarında birincilik kazanmamızın yanında geçen yıl birincilik kazandığımız En iyi Müşteri Deneyimi dalında ise; bu sene “En Övgüye Değer” ödülünü almamız bizleri çok mutlu etti. Vizyonumuzu müşterilerimize tüm kanallardan kaliteli, hızlı, proaktif ve değer yaratan, eşsiz bir deneyim yaşatmak. Aldığımız her 3 ödül de bu vizyonumuza ne kadar uygun ve bağlı çalıştığımızın bir göstergesi. Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi seçilmemizin yanında Çağrı Merkezi sektörünün en önemli iki noktası olan sosyal Medya ve Müşteri deneyimi dallarında kazandığımız ödüller bizleri önümüzdeki senelerde daha da iyisini yapmak için motive edecektir.”

0 yorum:

Yorum Gönder