Denizbank'ın son reklam filmi 'Facebook'taki ilk banka şubesi' sloganı ile bizlerle buluşuyor.
Ekranda görmek istediğimiz yüzlerle karşılaşmamıza rağmen,bu reklam serisi eski ilgi çekiciliğini kaybetti.Bu hissiyata varmamın nedeni,reklam çekimlerinin çok önceden toplu halde çekilmesi ve zamanı geldiğinde yayınlanması.Çünkü bu durum işin inandırıcılığını kaybettiriyor,özellikle belli bir reklam sayısını aştıktan sonra.
Atıyorum artık beyazı çöllerde görsek.İyi bir değişiklik olmaz mı.
İçeriği arka planı değiştirmeliler.Göründüğü kadarı ile maddi açıdan da güçlü reklamlar,bu bağlamda bu kadro ile de daha iyi reklamlar çıkacaktır.
Facebook'taki ilk banka şubesi sloganıda düşündürücü.Benim Denizbank hesabım yok,eğer olsaydı da bu reklam benim ilgimi çekmezdi.Bu reklam filmi hangi kitleyi seçiyor,düşündürücü.
Facebook kullanıcıların kaçı böyle bir işlem yapacak ki(Türkiye çapında).Yapacak olan olursada eminim,reklamda ki gibi ilk olma hevesiyle tuşlara basacaktır.
Bu reklamın gördüğüm tek olumlu yanı yaptığı Facebook reklamıdır.O da Facebook 'un güvenirliğini arttırıcı mesajdır.
Son olarak söylemek istediğim ise,bu amaçla yol alan ilk ve son banka olacaklarıdır.
0 yorum:
Yorum Gönder